Přejít na hlavní obsah

Městský obvod Pardubice VII Rosice n. Labem, Trnová, Ohrazenice, Doubravice, Semtín


Zeptejte se starosty

Kategorie

Cesta k parku J. Potůčka

07.08.2018 Marek Bernard |

Dobrý den pane starosto, rád bych se zeptal na legálnost oplocení větší části cesty (dle katastru je to komunikace) mezi bývalou Cesou a SDB Družba. Dle katastru je cesta v majetku společnosti Poliklinika Trnová stejně jako areál Cesa. Jaké bude MO podnikat právní kroky? Oplocení veřejně přístupné komunikace je v rozporu se Zákonem o pozemních komunikacích, jak bylo již potvrzeno i judikaturou Nejvyššího správního soudu (2/2007-128). Případně jedná MO nebo Magistrát s majitelem o odkoupení cesty? Současný ponechaný průchod (jen cca 1,5 m mezi pletivem) je velmi nebezpečný hlavně pro děti např. díky projíždějícím cyklistům apod. a výrazně zhoršuje přístupnost parku J. Potůčka např. pro obyvatele Kréty. Děkuji za odpověď Marek Bernard

2018-08-07 19:20:19

Dobrý den pane Bernarde.

Investor a zároveň majitel pozemků bývalé CESY překvapil strohým oznámením, že komunikace bude uzavřená bez předchozí dohody. Nastalo jednání s konečným kompromisem po dobu stavby ( především demolice objektu ), tedy alespoň zprůchodněním cesty. I to je však nedostatečné. Sídlišti tak zůstala jediná příjezdová komunikace podél f. AAA auto. Na 14.8. je smluveno jednání u pana náměstaka Rychteckého s majitelem a snahou bude pochopitelně předjednat prodej pozemku do vlastnictví města a co nejdříve alespoň nouzové zprůjezdnění pro sanity a hasiče.

V.Čapek.

vozidlo

29.07.2018 Vladimír Klimpl |

Dobrý den pane starosto,četl jsem protokol na úřední desce a některé věci nechápu. Posudek soudního znalce by měl obsahovat údaje potřebné k zjištění majitele vozidla výrobní číslo VIN je umístěno za čelním sklem vozidla a pokud ještě mělo registrační značky tak jsem Vám je uvedl,takže nevidím problém s dohledáním potřebných údajů o majiteli vozidla.To jsou základní záležitosti podle kterých jde vše zjistit.

2018-07-29 12:45:12

Dobrý den pane Klimple.

Procesování odstranění vraků považuji za výkon státní správy odboru dopravy do kterého nemám co mluvit a také nehodlám. Na vozidlo jsem se zašel osobně podívat a umístění VIN kódu na pravé straně palubovky mi přijde docela záhadné a jakoby podstrčené. Domnívám se, že podstatné bude odstranění vozidla a k tomu brzy dojde. O to snad od začátku šlo.

V. Čapek.

Protihluková stěna

27.07.2018 Martin Pithart |

Dobrý den, prosím o informaci, jestli je plánována rekonstrukce stávající (nebo výstavba nové) protihlukové stěny u "rychlodráhy" na Hradec u ul. Nádražní II naproti žel. st. Rosice nad Labem.Zhruba před 2 roky byla ve Zpravodaji informace, že ŘSD takovou akci plánuje na roky 2017 - 2018. Podle (nejen) mého názoru výrazně stoupla hustota hlavně kamionové dopravy po zprovoznění nájezdu na D 11 v Opatovicích a hluk v sousedství rychlodráhy již začíná být neúnosný. Situaci by asi také pomohlo zklidnit zabudování automatické váhy na kontrolu přetížení kamionů. Děkuji předem za odpověď. Mějte se hezky. Martin Pithart

2018-07-27 14:06:14

Dobrý den pane Pitharte.

Dle získaných informací by měla být stávající stěna opravena z důvodu havarijního stavu ještě letos výměnou prken za betonové díly. Plánovaná nová stavba je stále v plánu ŘSD, ale dosud jsem žádný projekt bohužel na stole neviděl.

S pozdravem V. Čapek.

prosba

15.06.2018 Vladimír Klimpl |

Dobrý den pane starosto nechci obtěžovat s žádostí jsem jen prostředník,ale byl jsem požádán zda by nešlo vyhlásit rozhlasem znovu otevření ordinace praktického lékaře na hotelu Trim i když to vyšlo ve zpravodaji,na nástěnce i na dveřích hotelu.Starší generace to neví.

2018-06-15 17:33:17

Dobrý den,

správně píšete, že jsou informace ve vývěskách, ve zpravodaji (v každé schránce), v aktualitách na webových stránkách MO i na dveřích hotelu Trim. Domnívám se, že to stačí. Na hlášení rozhlasem jsou časté i negativní ohlasy a navíc nemůžeme propagovat praxi konkrétního lékaře oproti druhému. S vyhlášením v rozhlase tedy nepočítám.

S pozdravem V. Čapek.

přistavení kontejneru

31.05.2018 Cěrník Milan |

Prosím můžete mi sděli termín pristavování velkoobjemového kontejneru v městské části trnobá v prostoru u garáží. Byl vždy přistavován ve středu a odvážen ve čtvrtek. je v termínu 1x za táden středa nějaká změna nebo změna místa? Děkuji za odpověd

2018-05-31 11:25:11

Dobrý den pane Černíku.

Vzhledem k tomu, že přistavování tzv. VOKů je námi placená služba, změnu bychom museli objednat. K tomu nedošlo, takže vše by mělo být stejné. Napadá mne však jedna věc. Nedávno jsme nechali upravovat povrch celého prostranství před garážemi a je možné, že z důvodu pohybu stavebních strojů nebylo možné v daný termín přistavení kontejneru zajistit. Pokud by nastal další problém, kontaktujte prosím pana Tomáše Vencla na tel. 466798338.

V. Čapek.

bakalářská práce

06.05.2018 Růžena Škodová |

Dobrý den, jako téma své bakalářské práce píši o Úředních deskách a problematice jejich publikace v obcích Nekoř, Letohrad a Pardubice. Pro dokončení práce potřebuji vyhodnotit dotazníkové šetření a tímto bych Vás chtěla moc poprosit, zda-li by nebylo možné zveřejnit někde odkaz na tento dotazník nebo ho nějakým způsobem zpřístupnit občanům Pardubic. Vyplnění dotazníku zabere pouze pár minut. Odkaz na dotazník: https://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/65271/ Předem děkuji, s pozdravem Růžena Škodová

2018-05-06 22:13:22

Dobrý den paní Škodová.

Pomoc s Vaší prací bych viděl nejlépe formou letáčků s oslovením obyvatel. Leták, nejlépe ve formátu A4, případně A5, jsme ochotni nabízet k rozebrání na stojanu s informacemi ve vestibulu úřadu v Rosicích. Umístění na webu a ve vývěsních skříňkách není vhodné. Materiál k rozebrání můžete doručit na podatelnu, nebo kancelář Úřadu Městského obvodu Pardubice VII. Využít můžete i facebook MO. ( odkaz na old.pardubice7.cz )

S pozdravem V. Čapek.

lékař v obvodu

10.03.2018 Vladimír Klimpl |

Zdravím pane starosto. Četl jsem informaci ohledně problému na nástěnce,ale informace sama o sobě ten problém nevyřeší.Mám pocit že pokud někdo ze samosprávy dotyčné oblasti nemá sám zdravotní problém který by musel řešit na tomto místě tak to příliš neřeší, protože má jako politik známosti jinde.Současná situace v politickém spektru a zdravotnictví vypadá tak že čím obyvatel dřív zemře tím líp.Bohužel si každý soukromník může dělat co chce bez ohledu na ostatní.

2018-03-10 19:21:19

Pane Klimple,

domníváte-li se, že by šlo vše rychleji, tak se bohužel mýlíte. Tento týden se Vám dostane do schránky zpravodaj MO 7, kde věc popisuji. Výběrová komise na nového obvodního lékaře proběhne 21.3.2018. Zájemce je. Výzva musela být měsíc zveřejněna na úřední desce atd. Mrzí mne však názor na známosti "politiků", pokud tím myslíte mne, tak jste si asi spletl radnici v Rosicích s parlamentem.

S pozdravem V. Čapek.

poděkování dotaz

09.02.2018 Eva Poláchová |

Dobrý den, mám vyřídit poděkování od mamky (M Žižková, Ohrazenice 18) za dárek a přání k 85 narozeninám. Moc jí to potěšilo. Eva Poláchová Mám se ještě zeptat, kdy v Ohrazenicích se bude vybírat poplatek za psa a popelnici. děkuji

2018-02-09 09:16:09

Dobrý den paní Poláchová.

 

Jsem rád za to, že maminku gratulace těší. Ještě jednou ji prosím pozdravujte s přáním pevného zdraví a životní vitality.

 

Co se týká dotazu o výběru poplatků připomínám, že informace o termínech v Ohrazenicích byla již ve zpravodaji na straně 7 (http://old.pardubice7.cz/zpravodaj-42017), který  jste měli mít ve schránce před vánocemi, dále na našem webu v aktualitách (http://old.pardubice7.cz/aktuality/vybery-mistnich-poplatku-v-roce-2018 ) a předpokládám, že i ve vývěsce u obecního domu. Následující termíny jsou 14.2.2018 ( 8:00 – 11:00, 13:00 – 16:30hod ), 21.3.2018 ( 8:00 – 11:00, 13:00 – 16:30hod ) a 18.4.2018 ( 13:00 – 18:00hod ). Poplatek ze psů je však splatný do 15.3.2018.

 

S přáním pěkného dne Vítězslav Čapek.

lékařská péče

22.01.2018 Vladimír Klimpl |

Dobrý den pane starosto,vážím si vašeho přístupu k řešení krizové situace ohledně řešení základní lékařské péče v regionu,ale prosím o nějaké rozumné řešení informovanosti veřejnosti k problému lidé nevědí krom vývěsky co se děje a co bude. Asi je teď složité a předčasné stanovit časový horizont řešení,ale uzavření místní ordinace je zanedlouho.Děkuji.

2018-01-22 12:58:12

Dobrý den pane Klimple.

V jednáních pokračuji a domnívám se, že informace přes vývěsní skříňku u obecního domu by mohly stačit. Jednání jsou převážně osobní a nemohu je zveřejňovat  v rozhlase apod. Dostalo se mi vyjádření společnosti Moje Ambulance a.s., které potvrzuje záměr přemístit ordinaci do Palackého ulice. Zde bude nabízet komfortnější služby ( 12ti hodinovou pracovní dobu, možnost objednání na danou hodinu, pravidelná vyšetření zdarma atd.) Pro všechny z vás, kteří považujete za prioritu místo ordinace v Ohrazenicích ( a v tom smyslu za vás jednám) jsem po dohodě s krajským úřadem podal podnět k vypsání výběrového řízení na poskytování lékařské péče ve stávajícím objektu. Klientela však automaticky přechází s panem doktorem Kotáskem a VZP nemusí souhlasit se vznikem nového obvodu, ač zájemce bych znal. Prostě není to jednoduché.

Prozatím vše. V. Čapek.

lékařská péče

09.01.2018 Vladimír Klimpl |

Pane starosto četl jsem odpověď na předešlý dotaz a myslím že jako volený zástupce občanů máte povinnost pro ně udělat maximum i z tohoto zásadního problému dostupnosti zdravotní péče.Pan doktor Kotásek si s tím hlavu asi nelámal i když tady zdravotní středisko funguje už čtyřicet let a on nastupoval po doktoru Drahozalovi ještě do Doubravic.Spádová oblast je velká,populace stárne a lékař je potřeba pro tuto lokalitu na dostupném místě.Zákon to sice neřeší a proto je to jak to je.Někomu asi nejde o lidi pokud sám nepozná na vlastní kůži o čem mluvím.Prosím za všechny kdo péči lékaře potřebují udělejte pro tuto věc co se dá.

2018-01-09 19:40:19

Vážený pane Klimple.

O vyřešení situace ve prospěch občanů ze spádové oblasti této ordinace se opravdu snažím. Bohužel nemám jedinou oficialní informaci o změnách které mají od února nastat a nevědí ji ani pacietni, ani VZP, ani Pk. Ze všeho však vyplývá, že pacienti pana doktora Kotáska se bez svého vědomí staly pacienty celorepublikové  společnosti Moje Ambulance a.s. A ta chce prvděpodobně prostor hotelu Trim opustit.

V kontaktu jsem i s lékaři, kteří by měli o praxi v dané lokalitě zájem, ale záleží na možnosti udělení další licence atd. Není to jednoduché. Pokud se dohodneme třeba i na petičním řešení, určitě budu občany informovat.

V. Čapek.


Kalendář akcí

Květen 2025
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

← Duben 2025 Červen 2025 →


© 2025, Městského obvodu Pardubice 7 – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek | Starý web

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑